You are here

Reklamacije

PAKET PO PRIJEMU OBAVEZNO OTVORITI I PROVERITI DA NIJE DOŠLO DO NEKIH OŠTEĆENJA. U SLUČAJU OŠTEĆENJA, ISTO PRIJAVITI KURIRU KAKO BI SE NAPRAVIO ZAPISNIK I U NAJKRAĆEM MOGUĆEM ROKU NADOKNADILA ŠTETA.

Ako vam proizvod iz nekog razloga ne odgovara možete ga vratiti u roku od 15 dana i izvršiti zamenu za neki drugi proizvod iz naše ponude u istoj vrednosti ili skuplji uz dopaltu razlike u ceni. Za proizvode koje vraćate po osnovu garancije sami snosite troškove dostave. Zamenske artikle šaljemo tek po prijemu artikala koje vraćaju, nakon zamene istih od strane veleprodaje.

Reklamacije prijavljujete putem e-maila radi čuvanja pisnih dokaza od reklamaciji.

Povrat novca vršimo u situacijama, kada ne postoji adekvatna zamena za artikal kojom kupac nije zadovoljan, ili usluga nije izvršena na adekvatan način. Novac se uplaćuje kupcu na tekući račun u roku od 15 dana od prijema povratne pošiljke, u skladu sa zakonom. Ne radimo sa gotovinom, novac od poslatih pošiljki nam kurirska služba uplaćuje direktno a tekući račun te Vam s toga novac NE MOŽEMO vraćati u gotovini.

Za otvorena pakovanja hrane ne primamo reklamacije osim u slučaju da hrana ima nedostatke ne koje kupac nikako nije mogao uticati.

Za naknadno utvrđena oštećenja obratite nam se putem kontakt forme ili telefonom. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!